16 March, 2017

របៀបបង្កើតអ៊ីម៉ែលដែលអាចឆ្លើយតបដោយខ្លួនឯងនៅពេលដែលយើងមិននៅក្នុង ការិយាល័យ ឬនៅផ្ទះជាដើម

របៀបបង្កើតអ៊ីម៉ែលដែលអាចឆ្លើយតបដោយខ្លួនឯងនៅពេលដែលយើងមិននៅក្នុង ការិយាល័យ ឬនៅផ្ទះជាដើម។



តើអ៊ីម៉ែលគឺជាអ្វី? 

សំបុត្រអេឡិចត្រូនិច, ឬអ៊ីម៉ែល, គឺជាវិធីសាស្រ្តនៃការផ្លាស់ប្តូរសាររវាងមនុស្សដែលប្រើដោយប្រព័ន្ធឌីជីថលជាមួយនឹងឧបករណ៍ឌីជីថលដូចជាកុំព្យូទ័រ
Tablet និងទូរស័ព្ទដៃ។ អ៊ីម៉ែលដំបូងបង្អស់ដែលបានប្រើប្រាស់ច្រើននៅកំឡុងឆ្នាំ១៩៦០ ហើយនៅពាក់កណ្តាលឆ្នាំ១៩៧០ ទម្រង់បែបបទនេះត្រូវបានគេទទួលស្គាល់ថាជាអ៊ីម៉ែល។ អ៊ីម៉ែលអាចដំណើរការបានដោយឆ្លងកាត់កុំព្យូទ័រណេតវើក​ ដែលនាពេលបច្ចុប្បន្ននេះគឺជាអ៊ីនធឺណេត។ ប៉ុន្តែអ៊ីម៉ែលវាទាមទារអោយអ្នកដែលប្រាស់ត្រូវមានអ៊ីនធឺណេតដូចគ្នា។ 

ខ្ញុំនឹងបង្រៀនអ្នកទាំងអស់គ្នាអោយចេះបង្កើត អ៊ីម៉ែលមួយដែលអាចឆ្លើយតបដោយខ្លួនឯង នៅពេលដែលយើងមិនបាននៅធ្វើការ នៅការិយាល័យ​​ ឬនៅផ្ទះជាដើម។ 

ខ្ញុំនឹងលើកយករបៀបធ្វើនៅលើ  Microsoft Outlook 2013 
សូមចូលទៅកាន់ Outlook រួចបង្កើត Email មួយប៉ុន្តែមិនមែនសម្រាប់ផ្ញើរទេ ដោយយើងគ្រាន់តែ ធ្វើការរក្សាទុកវានៅទីតាំងណាមួយ។ បន្ទាប់មកសូមមើលដំណាក់កាលផ្សេងៗទៀតខាងក្រោម៖ 

ជំហានទី១ របៀបរក្សាទុកអ៊ីម៉ែល                            
នៅពេលដែលយើងសរសេរវារួចហើយសូមធ្វើការរក្សាទុកដោយជ្រើសរើសយកប្រភេទ Outlook Template 

ជំហានទី២ ការបង្កើត Roles and Alerts
ជំហានទី៣ ការកំណត់លក្ខណនៅក្នុង Roles and Alerts 
សូមជ្រើសរើសយកពាក្យ "Apply rule on messages receive " 

សូមគ្រិះលើពាក្យ " where my name is in the To box " 

សូមគ្រិះលើពាក្យ " reply using a specific template " 

សូមជ្រើសរើសយកពាក្យ " User Templates in File System " 

សូមជ្រើសរើសយក Template ដែលយើងបានរក្សាទុក 


ប្រសិនបើអ្នកមានចម្ងល់អ្វីអាច Command នៅខាងក្រោមបាន Admin និងឆ្លើយតប។ 


សូមអរគុណ!



Share:

0 អនុសាសន៍:

Post a Comment

Facebook

Visitor

Flag Counter